poniedziałek, 5 września 2011

Dopada Was czasem?

mały albo duży? Głód, Głodzisko, Głodek? :)


29 komentarzy:

Ataboh pisze...

Nieeee, no normalnie jak z reklamy!!!! SUUUper

nevermorequeen pisze...

Super wyszedł! Ideał! Pozdrawiam

Roszpunka pisze...

Uwielbiam Go:)

Super Ci wyszedł :):)
A w odpowiedzi na Twoje pytanie ..OJ dopada i to najczęściej o 3 nad ranem hahahah

dudqa pisze...

Pełna profeska, gratuluje pomysłu

Unknown pisze...

:)o ja cie...ale fajowy :):)

br0mba pisze...

dziękuję, troche musze go ejszcze dopracowac, ale pierwsze koty za płoty ;)

Anula pisze...

lepszy niż ten z reklamy !!!! świetny usmiałam sie na jego widok :D

Kasia z Różności pisze...

Wymiękam! Jeszcze z moich ulubionych reklamowych stworków brakuje tylko Serca i Rozumu ;D Mnie głód dopada zawsze wieczorem - wilczy :)

NIkiTKA pisze...

U mnie też na warsztacie taki stwór:D

Kasia pisze...

Kolejny raz jestem pełna podziwu. Rewelacja!

Lusia pisze...

On jest fantastyczny;-)Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

Anna Yrsa Jaroszewicz pisze...

fajowy!!!

Mięta pisze...

Odlotowy głodek, a jaka sesja ...brawo za całokształt !!
A głód u mnie zmusza syna do buszowania w lodówce w nieodpowiednich porach ,czytaj 23 !!

Mala N pisze...

Jest po prostu absolutnie genialny!

kasia pisze...

Oj dopada:)Ale jaki przystojny:)!!!!

indzia pisze...

genialna jestes.

Melicja pisze...

Ładniejszy niż z reklamy :D

Zuza pisze...

Oszalałam :D. Jest genialny :D.

Kasia pisze...

Ekstra głodek :)

Moje Brzydactwa pisze...

Głód jest poprostu genialny! Przebija urodą nawet moją Wasylinę:)

April pisze...

Dopada, właściwie nie opuszcza;) Ale ten Twój to ma w sobie to coś...

br0mba pisze...

bardzo dziękuję raz jeszcze i cieszę się bardzo ze się podoba :) Nowy właściciel też zadowolony :)

Anonimowy pisze...

hej ja mam 11 lat i robie misia głowa nie zbyd wyszła ale to co teraz robie łapki życzcie mi powodzynia tro che mama mi pomaga bo ona umie robić na szydełku i na drutach pa pa a głodek super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BUFFY999 pisze...

ten anonimowy to ja i znowu pisze zostałami juz jedna noga!!!!!!!!!!!!!!! jestem taka podekscytowana!!!aaaaa!

BUFFY999 pisze...

hej moj pierwszy mis nie jest zbyt urodziwy i nie chce stać ani siadać ale go kocham i ma gowke troche przekrzywioną

Kasia K. pisze...

Czaderski :D

magdor pisze...

łaaa, wymiękłam :) Zarąbisty. Twoje ręce to skarb. Pozdrawiam

ania pisze...

najlepszy po prostu cudeńko

Ancia pisze...

ale SWIETNE!!! :)))