poniedziałek, 15 grudnia 2014

Czy to Ty zeżarłeś moje pierniczki?



13 komentarzy:

Artsajke pisze...

No nie, ten wzrok! Kot z Shreka się chowa ;-).

Bernadetta pisze...

obstawiam że to ON zjadł moje pierniczki :) ostatnie wyszły z puszki dzisiaj a świąteczne z dojrzewającego ciasta robić będą się dopiero w sobotę może :)

Unknown pisze...

O matko, jakie on ma poczucie winy przez te zjedzone pierniczki... ;-)
Cudny!
Pozdrawiam serdecznie.

katy pisze...

jaki boski!!!:*a tekst o piernikach mnie rozwalił:)dobre

anette196 pisze...

No nie to nie On!!!! :D

Kasia z Różności pisze...

Jak miło tu znowu zaglądać! Wszystkie nowe szydełciaki są śliczne :)
Wesołych Świąt, pełnych zdrowia, spokoju i wytchnienia :)

irena pisze...

Długo czekałam i sie doczekałam . Zycze wszystkiego cudownego w 2015

kigabet vel Ki pisze...

dziś buszuję po dawno "zapomnianych" blogach odkrywam na nowo ... szukam tego co mi uciekło przez zdarzenia minionego czasu ... jak dobrze być tu i odnaleźć tak dobrze zapamiętane doznania twych rąk uczuć i emocji :*

Unknown pisze...

Jakie miłe zaskoczenie uwielbiam i dziękuję za opis misia bo od tego wszystko się zaczęło....dwa lata szmat czasu ale jak widać nie tylko ja czekałam...Pozdrawiam i czekam na więcej...

mika pisze...

Jejku, jakie urocze to stworzenie, słodziak, można się zakochać :)

Ceramiczny Kamień pisze...

Fantastyczny! Jaka mina :))

mała pisze...

Cudowny jest! I na pewno to nie on... jest tak cudny, że wszystko można mu wybaczyć. Cieszę się z nowości jakie zostawiłaś, bez zmian urocze i zachwycają moje serce!

Anna pisze...

Bardzo ładny:)Pozdrawiam