środa, 18 listopada 2009

Czterdziestkowy Maniek

Dla pewnej Pani :)


4 komentarze:

gulka pisze...

jak zwykle jak już jestes to nie wiem od czego zacząć komentować :)) widzę że nowy kierunek obrałaś , koty są przeboskie! :)) i oczka masz takie profesjonalne ahh :) ja widziałam tylko takie wielkie, gdzie dorwałaś malutkie Brombku? ahh..sie ponapalam w końcu.. :)

br0mba pisze...

no zo oczkami problem jest rzeczywiscie, u nas w Pl sa tylko duze i w ogole nie ma takiego sklepu z akcesoriami do zabawek. Probowalam kiedys napisac do hurtownika, ale tez tylko wielkie maja, do lalek i miskow. Ja swoje dostalam az z Japonii od forumowej kolezanki, niestety koncza mi sie juz i nie mam smialosci prosic o wiecej :)

br0mba pisze...

dopiero teraz zobaczylam, myslalam ze chodzi o oczka kotow :) bo te tutaj u Manka to zwyczajne koraliki :)

gulka pisze...

nie Brombku, chodziło mi o te kocie :) tylko tu u mańka z rozpędu napisałam :)